Söndag.

Veckans sorgligaste dag, söndag. Men jag ska inte hänga läpp, nej. Istället blir det plugg, plugg, plugg. Nja, inte riktigt, blir ganska mycket tv också såklart. Min essä går bra, skrivit en hel del, men har ändå mycket kvar. Man blir så yr av all fakta, så mycket att ta in och bearbete. Men jag är nöjd, för jag har över 10 fotnoter på två sidor! Inte illa faktiskt, brukar alltid glömma annars, men inte denna gången. Hoppas Mats blir nöjd bara, inte lätt att pleasa honom. Känner jag.

Nej nu ska jag ta mat pause. Min mage är jättehungrig! MJAM! Nästa helg blir det nog mamma och hennes mat. Detta om det inte blir förmycket plugg eller om någon speciellt händer. Men då ska det verkligen vara speciellt om jag ska dissa mamma. VET HUT!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback