Onsdagen.

Har inte haft ork för att skriva, men här kommer ett kort inlägg hur kvällen blev.

Vi blev hela 9 tjejer, allt som allt. Nikuu, Hanna, Maja, Ann, Cicci, Ida, Parre, Jasse och jag. Så Tims lilla ettan var så gott som fullpackad. Vi spelade ölspelet och hade allmänt trevligt. Hanna och Maja begav sig tidigt till puben, medan vi andra stannade kvar. Satt och snacka om den gamla goda tiden, typ. Men sen var det dags för hos att bege oss till puben. Cicci körde oss, men när vi väl parkerat kom jag på att jag hade glömt mitt LEG! FAAAN! Så vi körde tillbaka till lägenheten för att softa. Men det blev inte så myclet soft, nej, istället pratade vi om andar och spöken. Alla var redan lite skärrade när vi plötsligt hörde ett BOOOOM! Tjejerna börja skrika och jag försökte få tyst på dem för att höra om det skulle komma fler ljud. Men det var inte det lättaste! Shit va irriterad jag blev när jag inte fick tyst på dem! HAHA. Vi fick aldrig reda på va det var, men säkert inget farligt. Trots detta kunde vi inte släppa ämnet riktigt, utan fortsatte att skräma varandra. Runt halv 2 åkte jag hem med Hannas pojkvän, istället för att stanna kvar i lägenheten. Sängen hemma är alltid trevligtast, säskillt om man hört mystiska ljud i en lägenhet man aldrig varit i förr.


Födelsedagsbarnet Hanna <3

Maja, halva Nikuu, Ann, Cicci, Jasse, Parra och Ida.

Oj, blev inte så kort inlägg, men det hände liksom så mycket. Har ändå uteslutit en del grejor. HAHA. Aja. Svenskauppsatsen kallar.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sug

2009-05-24 @ 20:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback