Nada skola.

Ingen skola för mig idag heller! Men vädret kunde varit bättre. Man känner sig verkligen ner när man tittar ut genom fönstret. Men den sanna lyckan är ju att jag har lämnat in min essä, och det ska jag strax fira med frukost. Ja, jag vaknade för 45 minuter sen, ooops! Asså, jag låg och väntade på att klockan skulle ringe, men det gjorde den aldrig, så när jag väl tittade på klockan så stod den på 11.26. HAHA! Aja, skönt med sovmorgon. Idag ska jag iaf göra klart sociologin, så behöver jag inte tänka på det. Synd att jag inte har min religionsbok här, annars hade jag gjort det med. Men men. Kan ju använda internet, som vanligt! Nej... FRUKOST!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback