Ajaj, ontont.

Åh, hade jätteont i magen för en stund sen, så jag sjukanmälde mig, men nu känns det lite bättre. Fan också. Hade ont i magen igår också, när jag körde, också på kvällen. Fortsätter det att göra ont får jag gå till doktorn. Men nu ska jag inte tänka på det, det är fest ikväll ju! :D Födelsedagsfest till och med, skulle inte missa det för allt i världen. Kvittar om jag har ont i magen, bara det att jag ska strunta i att dricka. Behöver ju inte göra det värre då. Tror inte Malin skulle låta mig göra det om jag har ont magen, så då gör jag inte det heller.

Eftersom det inte gör plågande ont ska jag skriva på min uppsats i svenskan.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback