A phonecall.

Snacka om att jag fick Panik idag med stort P. Petra ringde från trafikskolan och sa att jag skulle göra testkörning imorgon! Och jag bara "VA?!" och fick berätta att jag inte kört så mycket. Så istället fick jag en tid om två veckor samt information på måndag. Ojoj, så nu får jag allt skynda på om jag ska klara det här alltså! Klarar jag inte det kommer jag inte få köra intensivkurs i sommar. *shaking*

På tal om phoncall. Fick tillbaka min mobil igår! Men absolut noll nummer. Fick leta på eniro efter nummer, men fick tyvärr inte tag på alla. Typiskt, men de flesta fick jag, så resten kommer ju senare.

Upptäckte nyss att vi har studiedag imorgon! WOHO! Shit va jag ska chilla. Och plugga of course. Men främst chilla.

Idag blir det styrketräning! Armböj, situps, rygglyft, benböj m.m. Härligt, har faktiskt längtat efter den plågande känslan. Att träna är nog det bästa som finns, när man väl kommit in i det. Blir alltid segt i början. Nä, om man borde smsa Nikuu om att hon måste logga in på msn. Ah pusshaj!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Du hittade mitt va? :D

2009-05-13 @ 15:02:04
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback