Uuunderbart.

Idag kom min klänning och jag är KÄÄÄR! Den är tyvärr liiiite stor så får ta in den till en sömmerska snarast. Vill ju inte visa a private show. Nej, så farligt är det inte, men vill att den ska sitta perfekt! Annars finns det inget att klaga på. Det är verkligen den perfekta studentklänningen. Tycker jag ^^

Kollade på studentklänningar med Hanna under geografilektionen, tihi. Hittade sjuuukt fina klänningar. Hm, undra om hon kommer välja någon av dem vi hittade ;O Hon har iaf good taste. Vi gillade samma klänningar, så fin kommer den att bli, i mina ögon.

En annan sak som är underbart är att det är Chuck på tv idag. Favorit serien just nu, tillsammans med Gossip Girl ( alltid lika kul att diskutera GG med Menaida ;D ). Iaf, eftersom det är Chuck på tv firar jag med en skål glas. Men skärpning, skärpning Sanne, du börjar bli rund om magen! Så får börja göra sit-ups så det inte blir värre. Jag tänker inte bli den tjejen som slutar äta bara för gå ner i vikt. Nej, jag vill inte gå ner i vikt, jag vill bara ha en platt, fin mage som förr.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Menaida

Haha meee love GOSSIP GIRL!!! :P

2009-03-09 @ 21:34:22
URL: http://shoortiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback