Student 2009


Idag fick jag äntligen min studentmössa. Fick även champangeglas, kapsylöppnare, guldpenna, mjukisbyxor och cityshorts som jag också hade beställt. Älskar alla grejor och ångrar inte en pedal. Nu fattas det bara en sak. 12 JUNI! Självklart känner man längtan, men också ångest över vad man ska göra med sitt liv. Polis eller massageterapeut? Etta eller tvåa? Spara eller slösa? HAHA, nej nu går jag till överdrift. Men i vuxenlivet finns det så mycket man ska bestämma. Mycket lättare när någon äldre sa "gör si, gör så". Man har väl blivit lite bortskämd med det. Iaf, så är jag väldigt glad över mina grjeor och att skolan snart är slut. NO MORE HOMEWORKS!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA. no more homeworks för dig ja, för mig är slutet på gymnasiet bara en början på hell.

2009-03-04 @ 11:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback