ShoeShopping.

Efter skolan blir det Väla och sen Familia. Måste hitta ett par riktigt snygga skor. Har hittat massor på Nelly, men det finns inga fina vita. Men Familia har ju hur många skoaffärer som helst, så då borde jag ju kunna hitta något! Vi får hålla tummarna! Efter det blir det City Gross för att inhandla maaat! Främst till tjejmiddagen. Det verkar bli 12 tjejer, men någon kanske inte kommer, det vet jag inte än. Men ska bli jättekul! Synd att några ska ha högskoleprov, men jag önskar dem lycka till iaf :) Snart är det min tur att göra det, men måste dock plugga först.

Min tååååå! Har blödit lite idag med. Kan ha varit när Chappe trampade mig på foten, fy fan vad det smärtade! Kommer få ett fint ärr till min samling iaf. Kommer bli mitt fjärde stora ärr. Tur att det inte kommer synas. HAHA. Jag hoppas min tå känns bättre till fredag iaf. orkar inte halta mer! Värsta kramp i vaden :P

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback