Same old story.

Minsann... lektionen börjande givetvis med skäll från Maria. Inte till mig personligen utan till hela klassen. Nej, nu är vi inte bara lögnare utan nu struntar vi också i läxorna! Minsann. Och inte blir det bättre när hon förnekar saker hon sagt när hela klassen hoppar på henne istället. Nej, då projicerar vi våra problem på henne. Det är svårt att beskriva vad som pågår mellan min klass och Maria, men vi tycker inte om varandra tydligen. 

Fick iaf mycket beröm över min outfit idag, HAHA. De tyckte jag var så somrig och grann, min klass :) Uppskattas! De flesta i min klass är riktigt trevliga, allmän störriga, men mycket trevliga! Kan inte förstå att vi går sista terminen tillsammans. Kommer sakna allt flum och allt störande ^^ 



Nej, nu har jag jättemycket att göra. Kompletteringen i psykologi och sociologiuppgiften från samhälle.  










/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback