Övningskör.

Idag övningskörde jag jättemycket och det går ganska så bra. Okej kanske inte jättebra, men det går framåt. Har fortfarande lite problem med dragläget när andra bilar är bakom mig eftersom jag blir stressad. Men jag tror jag kommer vänja mig så småningom. MEN, jag är västa proffset på att backa typ :D Tack vare Kjell. Fick backa mycket med honom. Men iaf så backade jag ut från vår uppfart och det är minsann inte det lättaste! Så liiite stolt får jag ju vara :)



Annars har det inte hänt mycket mer i dag, mer än att jag fick damp på Maria. Men FÖRLÅT för vi glömde adressen till Navigatorgrejen! Vi har redan så mycket i huvudet att komma ihåg, kan ni verkligen begära mer? Hjälper inte precis att man inte kan snacka med henne sen utan att hon dumförklarar en. GOSH!

Åh, Nikuu. Du har gjort mig sugen på sushi. GE MIG! <3














/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: nikuu

Äter nästa gång vi är i stan ^_^ yuummiii!

2009-03-17 @ 00:51:35
URL: http://rikuu.blogspot.com
Postat av: Cc

Fyfan vad gott :D Vill du hjälp oss med en uppg? Vi ska sminka dig och fixa ditt hår. O så måste du ta med dig en fin klänning och skor. och dina fulaste slappekläder. :D Gärna smink också om det inte blir för tugnt. STÄLLER DU UPP? :D

2009-03-17 @ 10:15:01
Postat av: Ida

Det var inte mina byxor på den bilden det var min arm. tihi. Köpte inga byxor.. :P

2009-03-17 @ 15:51:18
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback