Hbg med hunny.

Om en timme åker jag in till stan med klassen. Där ska vi se på teater om andra världskriget-någonting. Jag fattar inte riktigt, och när det kommer till lärare är jag ingen vidare till lyssnare. Men jag ser ändå fram till det. Jag älskar teater och frågar mig själv varför jag inte har varit på någon den senaste tiden. Sist jag va på teater var i Stockholm. Jungfrun tror jag den hette, men den var inget vidare faktiskt. Mina favoritpjäser är Tusen och en natt och Bröderna lejonhjärta. Dem var faktiskt bra! Klassiker.

Efter teater blir det som sagt shopping. Känner starkt behov av att köpa något. Har nästan 2000 på kontot, minus 400 kr till C, minus 400 för kläningen jag köpte. Men har så jag klara mig. Och som jag brukar tänka " har jag ont o pengar är det bara att gå till PB". Pappa-banken, HIHI. Känns att pappa är närmre mig när jag säger att det är hans pengar och inte mina. Så tack så mycket älskade pappa <3 Pappa betalar även mitt körkort!! :D Har förresten bokat intensivutbildning. Börjar vecka 28 och klarar det för hoppningsvis till vecka 29! Wiiie!

Efter shoppingen blir det bio med NIKUU! Slumdog Millionair som jag nämde igår. Åh, längtar! Dock synd att vi inte fick med oss de andra. Eller ja. Hanna kunde inte, Maja fick jag inte tag på tid och Lousie var sjuk, så jag get inte fråga. Men Nikuu och jag har alltid kul ihop. Så ingen förlust där inte :D

Nu ska jag packa!!!!!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback