Future plans.

Vid middagsbordet satt Malin och jag och diskuterade angående min student (65 skoldagar kvar ;D). Vem jag skulle bjuda och så. Men vi kommer bli ganska få, eftersom min familj är väääldigt liten och för att mina vänner tar studenten samma dag. Att dem tar studenten är både bra och dåligt. Dåligt för att vi inte kan vara på varandras hemmafester, men bra för vi kan gå ut senare på kvällen tillsammans! Man får väl se det på det bra viset. Inget man kan ändra på.



Hum, många snacka om balen just nu, börjar ju närma sig. Ingen av mina vänner på skolan ska dit, och inte jag heller. Kostar sjuktmycket och man måste ha kavalje. Istället tänkte vi ha en kväll tillsammans och bara njuta :) Som det ser ut nu iaf. Hoppas det blir av.

Nu till snarare planering. Imorgon blir det teater med klassen och senare shopping och bio med Nikuu ;D Har frågat Hanna om hon och Maja vill med, men Hanna kunde tyvärr inte, så får fråga om Maja vill. Ska också fråga Lousie när hon loggar in.  Vi ska se Slumdog Millionair. Hörde om den på The Voice och den verkar riktigt bra! Handlar ju om det indiska "vem vill bli miljonär". En kille som tävlar där blir anklagad för fusk och sen får man följa med i hans barndom och sånt. Ska bli riiiktigt fun.

Någon annan som vill med?

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback