Danger.

Inte visste jag att det va farligt att simma! Okej, man kan drunkna och så... men att man kunde skära upp hela stortån så man "pissebloar", det visste jag minsann inte! Jag tror jag skar mig på den där saken som pumpar vatten, hur jag lyckades med det vet jag inte riktigt. Så jag blödde ner halva badhuset. Tur var det att väl inne i duschen fick jag hjälp av några tanter som tog papper till mig så jag kunde gå och hämta plåster i kafeterian. Tyvärr hjälpte inte plåsteret så mycket för det började blöda igenom nästan direkt. Så en tant satte lite plast runt om så jag kunde ta mig hem utan att blödda ner min sko :) Så tackar för det! Väl hemma fick jag tvätta och plåstra om det, så nu ska det minsann inte blödda igenom tre plåster. 

Har även varit på solariet idag. Det var skönt att värmas! Måste skaffa finaste solbrännan nu när så småningom våren börjar på riktigt. Jag är medveten att det snöande idag, men det är ju en del av våren. Bara det inte snöar i april som det gjorde för något år sedan!!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback