Alla borde.

Trött, förkyld, huvudvärk, ont i näsan. You name it, I have it. Förkylningen slog mig i ansiktet i igårkväll, precis innan jag skulle lägga mig. Så ingen riktig sömn fick jag. Trots det gick jag till skolan, slutade ju faktiskt 11.35, men stack redan vid 11 då vi hade eget arbete. När jag kom hem satte jag mig vid läxan, men det gick inget vidare så jag somna sött i sängen min. Jag borde verkligen råplugga både på religion och psykologi, men det går inte. Som sagt, jag är trött, har huvudvärk och förkylningen gör inte allt bättre precis. Jag borde också skriva det sista på projektarbetet och skicka ut enkäterna, men det finns ingen ork. Måste också prata med NIkuu om det... Så många "borde" och "måste". AAAARGH!

Ingen skola för mig imorgon iaf. Jag orkar inte gå så här. Jag ser helt död ut. Med rinnande näsa och säkert blodsprängda ögon. Nej, stanna hemma och ta det lugnt!

/ sanne andersson. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback