Mot K-stad!

Gick upp sju idag :O Bara för jag ska till mamma. Kjell ska jobba i Malmö på nån fotbollsmatch så jag är tvungen att resa redan nio. Men skönt i längden då jag kan slappna av när jag är framme. Ozzy ska så klart med! Allways. Väskan är tungt packad denna gången då jag ska stanna i fem dagar. Och bikinin följer med :D

Synd att jag inte hann träffa Cicci. Vi tänkte träffas igår, men blev inget och idag åker jag så tidigt. Men vi ses väl när jag kommer tillbaka :D På fredag är jag hemma, men vet inte när. Mest troligt på kvällen.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Cc

Synd att vi inte hann träffas. men vad gör du hos din mamma? Om jag är i närheten, kanske jag kan komma och hälsa på? Vore skoj. men nu ser du nog inte detta förrän du kommer hem.

puss på mun :*

2009-06-29 @ 18:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback