M.J.

Ja, ingen har väl missat att the king of pop dog i natt. Är på nyheterna 24/7 och desamma med hans låtar. Blev dock lite förvirrad imorse när jag satt och tittade på MTV. Då började de babbla om M.J. men jag pallade inte lyssa, sen kom det upp årtal; 1958-2009. Det första jag tänkte på var: Va fan! Så gör man bara när någon är död! Och M.J är INTE död! Han är odödlig. Jag blev jätteirriterad över detta men glömde det snabbt igen. Sen drog Malin upp samtalet, och då förstod jag att det var så han M.J faktiskt var död. Jag ska inte påstå att jag är ledsen, M.J har gjort sitt här i livet, alla underbara låtar, mer skandlar som går att räkna på en tusenfoting, men ändå. Kommer bli lite sorgligt att lyssa på han låtar nu. Han skulle fylla 51, så han var ungefär lika gammal som pappa var när han dog :( Så ung. Så mycket kvar av livet. Det är det som jag tycker är så ledsamt. Alla (okej, finns undantag) har rätt till ett långt och lyckligt liv!


R.I.P M.J.


/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Så ledsan man blir ... :(



Ha det bra gumman, puss

2009-06-26 @ 21:20:15
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback