Hoppar av glädje!

Ber om ursäkt för den extremt dåliga uppdateringen. Har helt enkelt inte haft lust att skriva något ovettigt. Jag har heller inte fått lagt över mina bilder, för den bärbara är så äckligt seg!

Min dag började fruktans värt. Om jag säger 500-lapp, tåg och Hässleholm förstår ni inget men dessa tre ord ger mig numera rysningar. Kjell körde mig till K-stad för jag skulle ta tåget 06.50 till Klippan. Visste att jag bara att en 500-lapp så jag tänkte ta det på korten. Självklart funkar inte det så jag tänkte anväda 500-lappen, men ännu en gång, tar atomaten självklart inte emot den. HEPP, tänkte jag och skulle se om det gick att ladda på mitt rabattkort. Men icke. Sen säger konduktören att dörrarna stängs och utan att tänka springen jag till dörren med Ozz, han kommer på tåget men inte jag. Så där står jag med ett koppel i handen och ingen hund. Jag skriker till konduktören att hon ska öppna dörren, men hon svarar spydigt att de öppnar snart igen. Och då började jag gorma om att jag hade min hund där inne och att han är livrädd, så de öppnar. Stackas min bebis! Väl på tåget tar de inte emot 500-lappen och ber mig hoppa av i Häsleholm för jag ska hinna växla, eftersom det är 10 minuters uppehåll. Men jag kan inte gå in i någon affär eftersom jag hade Ozz med mig så istället använde jag en atomat som tog emot kort. Men fick fan betala 44 spänn! Jag missade självklart det tåget och fick vänta på nästa. Tur att jag hade mamma i luren som kunde trösta mig! <3

Men av en anledning hoppar jag av glädje! JAG KLARADE TESTKÖRNINGEN! Och därmed får jag ta intensivutbildningen! WOHO! Jag blev så lycklig! Så lycklig. TACK PATRIK! :D

Det var allt för nu. Lovar en bättre uppdatering i fortsättningen!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Cc

awh.. haha. Stackars ozzy. :) GRATTIS till dig bebe. Kanske kan ses nån dag? Är du hemma i klippan du eller?

2009-06-23 @ 22:56:33
URL: http://cheneyy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback