Helvetedag!

  1. Min nytvättade hund rullar sig i något skit så han luktar fan
  2. Punka på cykeln
  3. Sand i skorna
  4. Hundkiss
  5. En störig Jasmine
  6. En olydig Jasmine
  7. En hund-ätar-påse-med-kiss-papper-i.
  8. Hålla på med Jasmines mat *2, då inget funkar

Vilken dåååålig-helvetes-mög-dag! Inget har gått som jag vill. Men nu kan det inte bli värre. HUndarna har kissat, Jasmine sover förhoppningsvis (?) och... FAN! Jag har inte ätit något sen 11!!! Kom jag på nu. Ska fråga Daniel om vi kan beställa mat. I'm hungry now. Lite... iaf. DUMMA! GAAAH! FAN! Vad är med mig!

Imorgon blir det dock övernattning i en liten stuga i Pp. BARA FÖR ATT! Hihi. Inget ska få förstöra min morgondag!

/ sanne andersson.



Kommentarer
Postat av: cheneyy

duu... man kan ju inte kommentera på det senaste inlägget. galet, men ann har ju student, så jag kan ej hänga med ut and shake some ass. :(

2009-06-05 @ 11:41:23
Postat av: sanne

Åååh så kul för henne :D Jag får väl ska lite rumpa för dej med då ;)



Nej det kunde man visst inte :/ Konstigt...

2009-06-05 @ 17:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback