Hair and nails.

Nu har jag gjort mig studentfin. Håret är avklippt och naglarna är påbyggda! Inga slitna toppar och inga avrivna naglar; för att beskriva mitt tidigare utseende. Jag tror också jag har gått in mina studentskor! Börjar kännas ganska okej. Sen ska jag ha Compeed, världens bästa "plåster". Satte fast såna i några riktigt ombekväma skor, och nu är de mina favorit skor! Har till och med gått jättelånga sträckor med dem, utan att få skavsår. Så det rekommenderar jag skarpt!

Nu är jag iaf sååå redo att ta studenten! Nu börjar mitt liv!

/ sanne andersson.


Kommentarer
Postat av: Cc

åhh. var kan man köpa sånt då? låter ju skitbra. KUL ATT DU SKA KOMMA OCKSÅ! kom inte alltför sent bara. kisses.

2009-06-10 @ 13:36:14
URL: http://cheneyy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback