FÖÖÖÖR.....

.... IMORGON TAR JAG STUDENTEN, IMORGON TAR JAG STUDENTEN, IMORGON TAR JAG STUDEEEEENTEEEEN, FY FAN VAD JAG ÄR BRA!



Mina betyg är det de bästa, men man får ju vad man kämpar för ( förutom i vissa ämnen där lärarna är helt fucked upp!). Men jag TAR ju studenten! Och det är vad räknas. Dessutom kommer inte polishögskola gå på mina betyg utan på högskoleprov, så jag ska plugga satan till det!

Och idag tar FAKTISKT Malin examen! Och jag är så stolt över henne, för hon kommer få asbra betyg, massa MVG:n! Så nu ska jag paketera hennes present så hon kan få den ^^ HIHI! Grattis syster yster!

Btw. Trafikskolan har tydligen bokat uppkörning och teori prov till mig. Den 4 AUGUSTI! Va FAAAN! Behöver ju mitt körkort! Bara för det kommer jag få cykla heeeeela vägen till Arkelstorp om jag ska jobba. Fan asså. Blää!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback