FAAAAAAAN!

Kom för några minuter sedan på att det var SÖNDAG idag! Alltså var det val IDAG! Jag missade det :( Jag skulle få rösta för första gången, och så missar jag det! Nästa gång ska jag förtidsrösta för då är det gjort sen. FAAAN! Har liksom haft så mycket annat att tänka på. Körkort, stackars Jasse som är sjuk, städning, studenten, you name it. Jaha ja. Får iaf rösta nästa år, och då får jag verkligen inte missa :D

ATTANS!

Gossip girl snart iaf, det hade jag (nästan) inte glömt.

/ sanne andersson.

PS: Skulle ha röstat på piratpartiet om det intresserar någon ^^

Kommentarer
Postat av: Menaida

Du kan rösta fram till klockan nio_:)

2009-06-07 @ 19:32:38
URL: http://menaidan.blogg.se/
Postat av: Malin

Men JAG DÅ!!! Jag är ju oxå sjuk, har du inte tänkt på mig???

2009-06-07 @ 23:07:20
Postat av: Ida

Jag röstade på PP ! :D

2009-06-09 @ 11:21:46
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Cc

haha. go pp!

2009-06-10 @ 12:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback