Waiting for better times.

Idag börjar jag inte förrens 3, så här sitter jag i morgonrock och gör inget vettigt alls faktiskt. Ingen körning idag dock. Bara teori, vilket är tråkigt, men nödvändigt. Mycket mer blir det inte idag. En väldigt tråkig dag.

Just det, igår var jag på bio ju. Harry Potter and the half-blood prince. Hela filmen i sig var ju bra, men den var dyster och det fanns inget slut. Alla harry Potter filmer brukar ju börja med en stor fest, men istället så skickades alla till sängs direkt. Nej, en mycket dyster film. Och den sista kommer nog inte bli gladare. Men i det stora hela var den ju bra :) Blev bara lite besviken där.

Är lite seg idag. Vi var ju inte hemma förrens ett i natt. Och stackars Malin skulle upp och jobba nu på morgonen. Lider med henne! Själv ska jag nog hoppa i sängen en timme till, bara ligga och dra mig. Orkar inte ens klä på mig just nu. Vädret gör allt inte bättre precis, man vill inte klä på sig. Bara sitta inne och mysa.

/ sanne anderss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback