Sishelg.

Detta blev en riktig systerhelg. Igår var Malin och jag hemma hos mamma. Åt hennes fantastiska kyckling, marinerad i honung, citronsaft och citronpeppar. GOTT! Vi åt sjukt mycket. Kunde knappt resa oss efteråt. Sen var vi ju i Immeln också, med hundarna som badade. Stackars Shiva hoppade från bryggan så hon drunknade nästan! Alla var beredda på att hoppa i och rädda henne, men som tur var så lyckades hon ta sig upp i land på egen hand. Hon var lite skrajsen sen, men det gick över och ganska snart var hon långt ute och simmade igen! Mamma, Malin och jag satt ute i uterummet och pratade i flera timmar, och helt plötsligt blev klockan elva, så vi var tvungen att bege oss hem. Alltid lika sorgligt att åka ifrån mamma.

Idag ska Malin och jag se Harry Potter-filmen. Alla säger att den är jättebra, så jag hoppas jag inte blir besviken, men det tror jag knappt :) I viket fall som kommer det att bli jättemysigt, bara vi två som ska ha riktigt skoj! <3

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback