Nattligt inlägg.

Var påväg till sängen då jag insåg att datorn stod på, lika bra att kolla mejlen och  mina favorit bloggar. Så jag tänkte att jag ger er ett nattlig inlägg.

Ikväll såg jag Bröllops duellen med Hudson och Hathaway. Jättesöt film, men inte riktigt vad jag väntade mig. Problemet som uppstod kunde ju faktiskt lösas, så lite minus där. Och vem väljer egentligen ett bröllop framför sin bästa vän? Nej, helt orealistisk var den, men jättesöt. Och äntligen ett annorlunda tema. Komedier är nästan alltid det samma; Killen hatar tjejen, tjejen hatar killen = dem blir kära. Ja, något i den stilen. Så det var ju faktiskt ett litet plus.

God natt!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback