Marknad och PMS.

Igår var jag, Malin, Daniel och Jasmine på Röstångamarknad, vilket är en marknad på ett lantbruk. Och det luktade därefter, och det var gyttja, överallt.. Jag fann inget intressant, utan höllt mig till mina remmar. Som vanligt, marknader roar mig inte sådär jättemycket. Jag tycker det är kul att gå runt och titta, men jag köper nästan aldrig något. Sen är det ju samma saker, år efter år. Börjar bli lite tråkigt. Maten där var också skit. Och dyr! Nej, aldrig mer Röstånga marknad. Men! Malin och jag åkte karusell! Ni vet de kopparna, som snurrar runt, runt, runt, runt! Vi åkte två rundor, vilket resulterade i att vi mådde illa resten av dagen, men fifan vad kul vi hade!

Idag har jag bara haft pms. Inget har varit bra. Haft tråkigt, ont och tråkigt. Tur jag har min syster, hon förstår mig allt! Det blir iaf Priviledge, Marly and I och grönsakt stänger med dippa! Ett gott slut på en tråkig söndag.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback