Körskolan, dag 8.

Idag hade vi den så kallade riskettan. Där "lär" man sig hur farligt det är att köra alkoholpåverkad ett trött. Ja, som man inte förstod det redan innan. Men nej, detta skulle vi betala 500 spänn för.

Sen kördes det, med Dan, alltså en ny lärare. Min första lektion gick därför jättekasst, jag var nervös och glömde allt jag lärde mig. Tur var det att jag fick lite repetition så nästa lektion gick det mycket bättre!

En stor fluga ligger på rygg och håller på att dö. Vad gör man? Det ser äckligt ut när den ligger där och surrar. Ska man döda den för att låta den slippa lida? Men det är ju bara en fluga, liksom. Äsch, nu försvann den.

Jag vill ha pizza, NU! Ingen är hemma och det känns lite sent att påbörja middag för en nu. Fan hur lång tid ska det behöva ta va?! I'M STARVING!!!

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, trodde inte det låg så nära..Greveholm.. i skåne i heller.. jaja det är mycket man inte vet :P

2009-07-15 @ 20:25:17
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback