Körskolan, dag 7.

Fick inte skrivet ett inlägg igår, istället lagade jag mat, och jag blev så mätt att jag inte orkade resa mig upp från soffan på en timme. HAHA! Sen vaknade Jasmine och Daniel och Malin var på Liseberg så hon och jag tittade på film på datorn. Så som sagt, så blev det inget inlägg igår.

Igår var det teori, teori, teori. Fick lång sovmorgon, till 3. Jag hann bli klar med alla dataproverna, så nu ska jag bara repetera så jag inte glömmer. Ungefär två veckor kvar till teoriprovet. Sen är det ur världen. Det är mest uppkörningen jag är nervös över! Fan, känns inte som jag kommer klara det. Har ju faktiskt inte kört så mycket om jag jämför vad de flesta som kör upp har gjort. Plus att jag ligger 6 lektioner back då Patrik var sjuk i tordags, så Amanda ( en annan intensivare ) ligger långt före mig. Jag får se till att köra mycket hemma istället! Jag ska minsann hinna ikapp henne :D

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejja,hejja,hejja du kan ta´na!!!!! bil och daniel finns här till ditt förfogande =)

2009-07-15 @ 11:02:22
URL: http://www.123minsida.se/tails

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback