Körskolan, dag 3.

Ni kanske undrar varför alla mina inlägg heter körskolan. Men det är ganska simpelt för jag är där hela dagarna. Idag kom jag inte hem förrens 6 och de andra dagarna likaså. Idag hade jag fått gå hem vid 4, men jag ville bli klart med allt, så nu har jag bara pärm 4 och slutprovet där jag tyvärr fick 3 fel för mycket, ARRRGH! 10 fel av 70 fucking frågor! Så det måste göras om. Så på fredag kan jag iaf börja med dataprovet så ligger jag bra till. Men ska försöka komma ifrån där tidigt på fredag. Extra mycket helg ni vet.

Faaaan, börjar 7.30 imorgon. Så ska jag köra till 10.00 och sen ska jag köra igen vid 13.30! Fatta mycket jag sitter i bilen. Inte alls kul. Sitter heller på den mysiga körskolan, haha. AC, lädersoffa och frukt, perfa. Aja. Dags för sängen(!).

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback