Körskolan, dag 2.

Idag gick det riktigt bra på körskolan. Jag är klar med 3 av 6 pärmar samt en trafikmärkes"blankett"! eller vad man ska kalla det. Dessutom gick körningen finemang. Självklart gjorde jag en del fel, men mest nybörjar fel saker som jag inte gjort innan med mera. Det roligaste var ju lätt att panikbromsa! Iaf när man gör det med Patrik för han skapar biler i huvudet och sånt. " FAN DÄR KOMMER ETT VILDSVIN" var nog hans favorit replik. Han kallar mig också numera rollergirl, bara för jag åkte inlines till skolan igår. HAHA, lite pinsamt när han står och gapar ut det för hela klassen!












Kom nu på att jag borde ringa mamma också, glömde att ringa henne igår. Ring mamma en gång om dagen håller doktorn om magen, HAHA.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback