Körskolan, dag 10.

ÄNTLIGEN HALKA! Nej, inte på Knutstorp, utan i Halmstad.Ja, det var kul att få sladd på bilen och nästan snurra runt. Men det var också lite läskigt, när man tänker att det kan hända på riktigt om man inte håller jävligt låg hastighet. Typ 30! Och sen fick jag "volta" i en bil! Alltså sitta upp och ner. Allt blod bara forsade ner i huvudet. Tänk er när ni står på huvudet, fast 10 ggr värre typ! Kändes som huvudet skulle sprängas, HAHA. Sen gjorde det jävligt ont på mitt nyckelben, nästan hela min kroppstyngd fick den hålla upp, inte så jättebra för just mitt. 

För att förkorta hela dagen, det var kul. 

Imorgon åker vi till mamma över dagen och äta mumsig kycklig. Mamma har gjort ett nytt recept, så Sanne måste godkänna. HAHAHA. På söndag blir det kvällsbio med syster. Harry Potter. Najs. Längtar till mammas kycklig och till bion. En bra helg kommer det att bli! Maxat taxat!

Trevlig helg alla!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback