Inlinesrunda?

Jättesugen på att ta en runda med mina inlines, men har tyvärr ingen att åka tillsammans med. Dumma Klippan. Dumma inlines. Dumma mig. Men ska nog trotsa ensamheten och åka ut en sväng, om inget annat ikväll, när det är riktigt svalt ute. Just nu är mitt rum desperat efter en storstädning. Ozzy har dragit in tonvis med sand i rummet. Men han var ju så söt häromkvällen när han började gå upp för trappan efter kvällrundan. Och hans stora bruna ögon kan man ju inte säga nej till. Tji fick jag dock! Ska nog vara så duktig att jag till och med ska tvätta några av mina skor som ser hemska ut efter några utekvällar. Har inte fått gjort det än.

Lets go, lets go, lets rock n' roll.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har mina inlines hemma hos Carran. Kom dit med dina så kan vi åka en massa!! :D

2009-07-07 @ 17:51:42
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback