I DID IT!!!

Jag klarade uppskrivningen!! YEAH! Inte för det är en stor grej, men det är guld värt att ha det avklarat. Ett steg närmare mitt körkort. Det var inte nervöst...förrens man skulle trycka på "Avsluta". När man gör det får man ju reda på om man är godkänd eller ej. Vilken lättnad det var när där stod "GODKÄND" med gröna bokstäver. YES, INDEED! Nu behöver jag bara oroa mig för det viktigaste, det svåraste, det avgörande... Uppkörningen. WAAAAAH!

Stackars Amanda, hon var så nervös inför provet att hon glömde vad jämt och udda va! Men hon klarade sig, på håret men hon klara sig. Jag hoppas vi båda har körkortet i handen snarast.

Ps. Internet fuckar sig som vanligt, så blir inga bilder på ett tag. Tråkigt men sant. Äckliga Internet.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Cc

LYCKA TILL BABE!

2009-07-29 @ 20:50:59
URL: http://cheneyy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback