Got nothing else to say.

Internet har varit lite knepigt de här sista dagarna. Det har funkat, men varit extremt segt och därför att jag helt enkelt gett fan i att blogga. Har varit glad att jag ens kommit in på msn och fb. Funkar bättre idag, men ibland vill den inte. Känns som vi lever på 90-talet igen! HAHA. Ni vet, men det seeega internetet man hade då. Man kunde gå in på en sida - gå och laga mat - äta - och när man gjort det har sidan precis laddat klart. Nej, men nästan.

Jag har inte kört så mycket denna veckan. 4 Lektioner. Igår var jag helt ledig. Men jag var seg hela dagen, så jag blev bara deprimerad för jag inte hade något att göra. Allt har blivit så tråkigt. Jag dööör. Finns ingen att umgås med heller, för ingen bor i dumma Klippan. Okej, inte i Mjönäs heller. Men då kommer jag att ha körkort och kan ta mig ur allt precis när jag vill.

Well, i got nothing else to say.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback