Get burned!

Redan vid 10-tiden befann sig Malin och jag på Klitterhus i Ängelholm. Stranden där Anna och jag brukade springa runt som små. Gräva ner så kallade skatter, bygga standslott och vallgravar åt manetera och bada stod då på vår "att göra-lista". Idag var det dock stekning som stod på denna listan. Med Malin då, inte med Anna. Jag somnade två gången, en gång på rygg och en gång på magen, så nu är jag bränd. Jag som skulle vara så försiktig i år. Men sen trodde jag inte heller att vi skulle vara där ända till två.

Vi har också grillat idag. Vi blev ganska många, vilket alltid är kul. Fick dessvärre inga bilder att lägga upp. På menyn stod det grillspett, klyftpotatis och olika såser. Muma. Även korv och bröd för de små, något jag inte äter. Minns när jag var liten fick mamma alltid beställa en korv med bröd - utan korv till mig. Bröd med ketchup endast. Jag har aldrig gillat korv.

Nu ska jag kolla tv-tablån för att se om det finns något att glo på i mitt rum till bastu.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback