Check up on it.

Nystädat rum, nyduschad Sanne, nytvättade kläder och snart en nybäddad säng. En ren söndag blev det trots allt. Jag brukar undvika städningen på mitt rum så länge som möjligt men idag stod jag inte ut längre. Dammade av allt (förutom byrån, för den glömde jag) och damsugade, även under sängen. Tiden kommer säga hur länge detta kommer hålla i sig. En vecka kanske, sen ser det kaotiskt igen. Men så blir det när man har noll förvaring till kläderna och en hund som man måste fjäska för eftersom jag är borta hela dagarna.

Snart flyttar jag iaf, och då kommer det bli mycket bättre. Ska slänga massa saker och sen rensa garderoben i gästrummet så jag får plats med kläder där. Gött. Ska undvika att ha Ozzy på rummet också, han drar med sig tonvis med grus. HAHA. Min sötnos.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback