Träning, nu!

Åhh... när jag var i skolan idag såg jag in på mitt gym och fick värsta ångersten för att jag inte varit där under hela julhelgen. Har dock haft bra ursäkter. Först och främst har jag inte varit hemma särskillt mycket, sen har jag varit sjuk en massa och slutligen har det ju faktiskt varit jul. Så fort min hals känns bra ska jag träna som en narkoman tar droger - hela tiden. Eller ja, typ. Har känt mig så onyttig så idag köpte jag hem massa frutk så jag har suttit och knaprat på det medan Malin och Daniel krängde godis och chilinötter. Okej, helt ärligt slank det ner några godisbitar, men det var inte mycket, så jag är stolt över mig själv. Nu sitter jag och funderar om jag ska ta en kopp mintte eller kanske blåbärste. Aja, har många att välja mellan ^^ Bara att välja och vraka. Min favorit är dock kvällsro - helt sjukt god är den.

Kolla ni på Let's Dace idag? Morgan var helt otrolig på chacha, samtidigt som det kändes heeeeelt fel. HAHAA. Laila var också duktig med tanke på hennes skada. Ser ut som det kommer bli ännu en grym säsong :)

/ sanne andersson

Kommentarer
Postat av: Cc.

Jag kollade också på lets dance. många var duktiga. :) Jag skrattade lite när jag såg magnus s på dansgolvet. Han och dans går ju bara inte ihop! :)

2009-01-10 @ 15:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback