Tjoho.

Hemma igen. Helgen hos mamma har varit välbehövd. God mat, lugn och ro... och sen 10 grader kallt x) Vi har gått en runda med Shiva två dagar i rad när det var rövkallt ut, men det var skönt. Sen har vi gjort maränger, bara för jag ville ^^ Vad har vi mer gjort? Nada. Tagit det lungt.

När jag kom hem fick jag höra att Ozzy hade hungerstrejkat för jag inte var hemma. Sött va? Hela mitt hjärta smälte. Han ligger troget vid min sida nu. Han fick ju inte följa med till Tralleboda eftersom Shiva löper. Nästa gång får han följa med :) Tihi.

Nu ska jag käka chokladpudding :D MAHAHA! Gott.

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott! :D

2009-01-06 @ 22:03:44
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback