This moment.

Sitter här igen, med statsvetenskapliga arbetet upp, men kan jag jobba på det? Nej. Mina meningar är som arabiska - oförståliga. Mina tankar är någon annanstans. Kanske glömde dem kvar hemma hos Cicci? I så fall vill jag gärna ha tillbaka dem, tack ^^

Min nacke värker fruktansvärt. Smörjde in nacken med linement igår, men det hjälpte inte särskillt mycket. Vill gå ut med Ozzy på fältet, men där är väldigt lerigt och att ha på sig vinterjackan är smärtsamt. Nej, idag får jag vara en taskigt matte och bara släppa ut honom i trädgården. Vår äckliga trädgård som han på någotvis ändå tycker om. Jag förstår honom inte.

Funderar stark på att äta upp min Mexicana som väntar på mig i kylen. Den och ett glas Cola hade inte varit fel. En brännade känsla av jalapeño och en bubblande känsla av Cola. Mums. Så får det bli.

/ sanne andersson

PS. GOTT NYTT KINESISKT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja visst var det! :)

2009-01-25 @ 20:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback