Störiga Sanne.

Funderade nyss hur mycket tid man lägger på att störa sig på andra, så nu tänkte jag lägga ner lite tid på att störa mig på mig själv! :D

Jag stör mig på:

1. att jag pratar alldeles för fort. Jag snubblar alltid över orden
2. att jag i 70% av fallen aldrig avslutar en msnkonservation
3. att jag helt plötsligt för chokladmani
4. att jag fjäskar för Maria
5. att jag pratar mer med min hund än med mina vänner.... weird :S
6. att jag hatar att prata i telefon - vilket leder till att Nikuu klagar på att jag aldrig ringer henne
7. att jag snoozar i minst en timme innan jag går upp. Detta har lett till att Beyonces broken-hearted girl har blivit uttjatad
8. att jag glömmer saker efter 3 sekunder - guldfiskminne
9. att jag tar på mig alldeles för mycket ansvar
10. att jag har en konservation med mig själv i mitt eget huvud. Ibland måste jag t.o.m förklara saker för mig själv!










/ sanne andersson.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sanne, jag säger det igen... du är crazy <3

2009-01-18 @ 23:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback