Sleepless.

I nästan tre timmar försökte jag att somna, men när magen började kurra fick jag ge upp. Det är mot mina principer att äta på natten, men eftersom jag inte åt någon middag var jag tvungen. Kollade kylen. Ingen gott pålägg och ingen gratäng till fläskkarrén. Kollade fruktskålen i vardagsrummet. Nej, jag gillar inte när bananerna börjar bli bruna. Uärk. Malin sov på soffan med valpen. Ja just det. Malins mobil började vibrera vid 2, precis när jag kände hur John Blund klistrade igen mina ögon. När det var klart och Malin hade lagt sig efter varit ute med valpen började den så klart att böla, så kunde jag inte somna för det. Började då leka med mobilen och insåg hur pigg jag var. Trött men pigg. Tillbaka till maten. Jag kollade bland flingorna och såg Kelloggs. Åhhh, vad sugen jag blev på såna där... Frostis man åt när man var liten, med extra mycket socker. Så jag tog Kelloggsen och öste i socker. Det var gott... samtidigt väldigt disgusting. Jag tror sockret har tagit över mig kropp. Snart kommer jag nog ( förhoppningsvis ) falla i dvala. Nu är jag bara hungrigare. Inte mkt mat i såna där "nyttiga" Kelloggs som man tydligen ska gå er i vikt av. Jag äter inga sådana, ändå har jag gått ner nästan fyra kilo... Vad hände? Kanske bara berodde på min tomma mage. 

Imorgon är det skola. Och jag måste dit. Vill inte ha frånvaro. Går hem om jag måste. Men nu är frågan. Ska jag gå och lägga mig eller stanna upp? Klockan ringer om 2,5 timme. Låter snooza i 1 timme. Sen måste jag gå upp för att plugga lite mer till historian. Går jag och lägger mig kommer jag antagligen inte att vakna. Stannar jag uppe kommer jag inte klara hela dagen, dvs. att jag missar redovisningen i svenska C. Men visst borde jag klara mig? Att gå och lägga sig är uteslutet. Vill inte missa geografin... Och verkligen inte historian. Jag vill se.... Hanna seriös. Eller oseriös. Vad ska du köra på? ^^ 

Läst allt? Antingen försöker ni undvika plugg, eller så har ni ett rikigt tråkigt liv ^^ Eller så kan ni helt enkelt inte få nog av mig, but i don't blame you ;)

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag körde på lite oseriöst igår ;) Idag planerar jag att KANSKE ta steget mot de seriösas riktning... Vi får helt enkelt se! ^^

2009-01-27 @ 06:23:42
Postat av: pogie

Sanne, du är crazy som alltid.

2009-01-27 @ 12:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback