Shoort week.

HAHA! Så underbart. Typ hela veckan har försvunnit i tomma intet. Vi har inte behövt gå till de flesta lektioner och har därmed gått hem. Idag slutade jag efter svenska, men dumma mig hade vestämt möte med Berndt en halvtimme efter, så jag fick snäll sitta och vänta i skolan. Nikuu väntade med mig :) Och så lurade vi Tim! MAHAHA!
Mötet gick bra, men var ganska lång tråkigt. Satt där och sa " ja, allt är bra" och "jag är ju lite skoltrött så det blir inte så mycket pluggande". Berndt såg lite sur ut när jag sa det, men var bryr jag mig? Jag är iaf ärlig, vilket många andra inte är. Jag har lovat mig att plugga lite mer, men jag tror inte det kommer gå så bra. Jag orkar inte bry mig och vissa lärare tål jag inte. Betyg är inte allt ändå så. I will survive :)

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja efter att jag såg twiligt så var jag tvungen att läsa böckerna! :)

2009-01-22 @ 15:21:09
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback