Satisfaction

Idag har varit en väldigt tillfredsställande dag. Först och främst såg jag Karin dansa medan halva klassen blundade för "mediterade". Det var en underbar synd som fyllde munnen med skratt som jag tillsist var tvungen att sprida ut allt. Karin och Emil gjorde även den där tumleken under var meditation, och även då brast jag i skratt. En annan sak som har varit väldigt tillfredsställande är den tanke att jag är klar och lämat in mitt vetenskapliga arbete.

När jag kom hem lagade jag mat, vilket jag älskar. För ungefär var jag ute på långpromenad med hundarna och Malin. När vi kom in från kylan la jag mig i ett varmt bad och smörjde in en rosa ansiktsmask vilket är underbart. Och nu... som en perfekt avslutning på dagen, sitter jag här och käkar choklad. Måste bara säga att så här ser en tjejs drömdag ut! Skratt, lättnad, mat, långpromenader, bad, ansiktsmasker och choklad. Det är livet!

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback