Räddaren i nöden.

Fast egentligen önskar jag att Pogie aldrig frågade mig när vi började idag - för då hade jag missat svenska C och då hade jag bara cyklat tillbaka hem och börjat plugga. Men nu frågade hon mig när vi började och självklart var jag TVUNGEN att kolla det på mobilen. 12:45 stod det. FAN! Trodde ( och önskade ) att det skulle stå 13:45. Detta innebär att allt blir fel i min planering. Ja, jag planerar min morgnar till punkt och pricka. Men planerar inte speciellt bra eftersom jag alltid blir klar mellan ½ -1 timme innan.

Iaf så måste jag öva på mitt tal jag ska ha. Om teckenspråk - ett minoritetsspråk i vårt samhälle :O Värsta är ändå jag jag inte alls blev nöjd med inledningen, så när jag står där uppe får jag komma på något. Om jag ens gör det idag, men det hade varit skönt att kunna stryka det från listan :)

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det e härligt att skratta! :D Överdriva skrattet är ännu bättre ;)



Pussis <3

2009-01-19 @ 16:42:16
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback