Irritation.

Hanna och jag hade världens bästa konversation på msn.

H a n n a säger:

visst kan man vara irriterad utan att det egentligen hänt något konkret? FAST man inte har mens!!

saηηe säger:

tänk om killar kunde förstått det

H a n n a säger:

ELLER HUR!

saηηe säger:

det är en männskligrättighet att vara irriterad utan att ha en anledning

H a n n a säger:

Räcker inte med att säga: "Jag är irriterad" då blir det bara "VARFÖR DÅ? HAR DET HÄNT NÅGOT? VARFÖR ÄR DU SÅ SUR!? HAR JAG GJORT NÅGOT!!!???"

H a n n a säger:

Ja faktiskt!!!

saηηe säger:

det är så sant, därför avstår jag mig helt från att anväda ordet irriterad när jag inte är irriterad på någon/något speciellt

H a n n a säger:

men vad ska man säga då?

saηηe säger:

"jag irriterar mig på att du inte fattar att man kan vara irriterad utan att ha en anledning till att vara irriterad!" ^^

H a n n a säger:

WOW! 

saηηe säger:

för man blir iriterad när någon frågar om man e irriterad

H a n n a säger:

ehh ja!

saηηe säger:

det borde finnas en lag, där män inte får ifrågasätta vår irritation

H a n n a säger:

eller en där de inte får ifrågasätta någonting alls.

saηηe säger:
precis!

Slutsatsen blev dock att alla kvinnor skulle bli små Marior och att det hade varit mycket värre, alltså är det bättre att män är dem störiga typer dem är - men att de får vara våra bitchar istället och att de ska veta sin plats, i köket x) Omg, såna här samtal går bara att diskutera med Hanna, för hon fattar allt så bra ;D Hanna ska bli min STORA förebild!!

/ sanne andersson.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hurra! Jag ska bli en förebild när jag blir stor! :D

2009-01-21 @ 19:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback