Energi?

Vart har min energi tagit vägen? Har om dagen så var jag du energisk att jag inte visste vad jag skulle ta vägen. Nu är det mer "kom och hjälp mig att dö". Det värsta är att jag MÅSTE plugga. Jag menar. Statsvetenskapligt arbete på 5-6 sidor, ett filosofi arbete på 4-5. Vad vill dem?! Aja. vi har iaf inte haft många lektioner denna veckan, och imorgon försvinner alla utan svenskan. Det är det härliga med trean :) Vi går lite när vi känner för det, jobba hemma istället. Mmm. Sweeeet.

Har iaf klippt mitt äckliga hår nu :D Typ 3-4 cm kanske. Och det är ju mycket. Tycker jag. Känns jättekonstigt att dra igenom håret så kort det är. Men skööönt. Det behövdes. Ska nog klippa luggen på fredag också, men det gör jag själv, så jag kan anpassa den till frisyren jag ska ha. Och jaa... det blir bättre om jag gör den själv än om jag gör den hos en frisör. För jag gör det så jäkla perfekt! (h) Precis som JAG vill ha det.

/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback