2009.

Först idag insåg jag att det är 2009. Weird ha? Alltså, jag har ju vetat att det är 2009, men har inte riktigt gått in i min tröga skalle förrens nu. Som jag sa till Cicci redan första dagen på året så kommer detta året nog bli det bästa hittills. Det är så mycket som ska hända.


  • Ida fyller aderton, vilket betyder att IdSaCi m.fl ska festa loss riktigt ordentligt
  • jag fyller nitton, ingen stor grej men ändå
  • även Cicci fyller nitton
  • studentresa med Cicci och förhoppningsvis många fler(!)
  • Malin och Daniel fyller 55 år
  • studenten och allt vad det innebär
  • ta körkort ( hoppas jag )
  • flytta till Mjönäs över sommaren
  • plugga/jobba efter sommaren = eget place
  • Nikuu fyller tjugo, men vet inte om hon är i Sverige då :(


Förhoppningsvis så kommer listan fyllas på ytterligare. Vad kommer hände på ert 2009?

/ sanne andersson.


Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej!

Ser att du "renoverat" bloggen. Jättefint :)



STUDENTRESA med er hot chicks kommer att sitta fint. :) Jag längtar fett mkt redan! Men först. ÅRE om 3 dagar.



Puss!

2009-01-08 @ 17:11:58
Postat av: C Y R E U S

TÄVLING! i min blogg=D<33

2009-01-09 @ 14:32:04
URL: http://cyreus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback