Spa-day.

Imorgon ska jag ha en riktig spa-dag hemma. Dagen börjar dock redan vid sju, då jag måste gå upp för att följa med Ozzy till vetrinären där han kommer förlora sin manlighet. Sen åker jag hem igen, kanske t.o.m sover lite till. Men sen ska jag ta en långt, varmt bad. Så varm att jag bränner mig! Med ansiktsmask och mycket balsam så håret blir mjuk och lent. Ska skrubba och smörja fötterna mycket så dem blir glada. De ska ju faktiskt hålla mig upp och dansa hela natten! Efter det börjar jag hår och make-up. Skulle egentligen gå till Violetta, men budgeten börjar spricka :/ Men jag brukar klara mig ganska bra faktiskt.

Senare far jag till Jasmine, som fyllde 18 i måndags! Grattis igen sweetheart. Där ska vi äta middag och på kvällen blir det f

/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

FEST FEST FEST!



Jag ska nog också ta ett bad!

2009-02-13 @ 09:22:49
Postat av: Cc

FEEEST! :) Kul att vi alla har blivit 18.

2009-02-13 @ 12:44:40
URL: http://cheneyy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback