Solen går upp i öst.

Jag har det alldeles för extremt prefekt! Mitt fönster ligger nämligen åt öst, vilket innebär att jag får vakna till solens underbara strålar. Utan dem hade jag faktiskt försovit mig idag. Min mobil har valt att ringa lite när det själv vill och idag kände den inte för att ringa. Iaf, så vaknade jag till att det var för ljust för att klockan skulle vara 06.30, så jag kollade på mobilen, och minsann, klockan var 07.30! Perfekt, eftersom jag annars snoozar i en timme. Så tack solen, för att du väckte mig så jag inte försov mig.

Skolan var spydig. Eller jag menar, jag var spyfärdig i skolan. Mådde sjukt illa, men bestämde mig att stanna kvar, del för mötet klassen skulle ha med lärarna och rektorn och dels för jag inte vill få frånvaro. Mötet gick väl sådär enligt mig. Det kommer ju inte hjälpa oss något, men det är bra för framtida elever jue!

Vill tacka Nikuu för presenterna jag fick! Älskar dem!



/ sanne andersson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback