Sick and tired.

Imorse vaknade jag till en hög feber och kraftig smärta i magen, så det blev ingen skola för mig idag. Igen. Men efter denna dagen så ska jag skärpa mig, eller, ja. Förbigå all smärta och feber. Helt enkelt gå till skolan iaf.

Igår fick jag förresten ett vykort av Maria. Det stod så här:

"Sanne!
Jag läste i GT berättelse om Rut. Rut tog hand om Noomi. Båda kom från olika länder - men i deras kärleksfulla vänskap existerande inga hinder... Rut sade: "Ditt folk är mitt folk och din Gud är min Gud". Då kopplade jag dig Sanne och din vänskap med Niku. Jag rekommenderar att du läser berättelsen om Rut i GT. Kram. Maria/TU"

Det var lite så där läskigt. Eller... Nej, jo läskigt. Ganska sött, men läskigt. Visste inte vad jag skulle säga till henne, så jag smög ifårn klassrummet när vi slutade. Hon är läskig, för säger hon att jag påminner henne om en nunna hon känner (!) och sedan skriver hon sånt här. Aja, får väl ta det som en komplimang ^^

/ sanne andersson.


Kommentarer
Postat av: nikuu

oh våran kärleksfulla vänskap !!!!!!!!! HAHHA

SÅ SÖÖTT ! :P och vad vill hon oss?

2009-02-05 @ 23:28:03
Postat av: Menaida

Hahaha vaa? maria?? läraren?? haha va? ? skickar hon vykort till elever:O

2009-02-08 @ 22:29:43
URL: http://shoortiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback