Övningskör.

Jag fick minsann övningsköra idag. Det gick bättre idag är för två veckor sedan faktiskt, även om jag inte riktigt kan det där med dragläge, min fötter vill en helt annan sak. Som jag tidigare nämt så kör jag vid Tegelbruksskolan och Daniel sa att jag skulle köra där det finns pelare. Så... Ja, jag höllt på att krocka där men det är väl inget ^^ Okej, jag höllt inte på att krocka, men det kändes som det. Ni vet, när man skriker innan någon slår en bara för att vara beredd, typ så var det. Iaf så ska vi köra imorgon igen, så hoppas att det går ytterligare bättre. Snart dags att börja plugga teori och anmäla mig hos körskolan. Och med snart menar jag väääldigt snart.



/ sanne andersson.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sanne! Vad gör du på onsdag? :D

2009-02-16 @ 20:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback